124 562x474 - فروش عمده انواع عینک طبی در تهران

فروش عمده انواع عینک طبی در تهران

فروش عمده انواع عینک طبی، با ارزان ترین قیمت ها در تهران صورت می گیرد. فروشگاه onsun، جدیدترین فریم های طبی را بصورت عمده عرضه می کند.

فروشگاه onsun بصورت تخصصی در زمینه عرضه عینک های طبی و آفتابی فعالیت داشته و طیف گسترده و متنوعی از مدل ها را بصورت عمده و جزیی و با قیمت های بسیار مناسب ارائه می کند.

عینک های طبی ارائه شده توسط فروشگاه onsun، از کیفیت های مختلفی برخوردار بوده و مدل های متنوعی دارند. این فریم ها از نظر کیفیت در ۴ گروه کپی، های کپی، های کوالیتی و اورجینال تقسیم بندی می شوند.

از آنجا که واردات فروشگاه onsun از چند نقطه مختلف انجام می شود، این محصولات از تنوع بالایی برخوردار بوده و مدل های بسیار جذاب و مختلفی دارند. از جمله این مدل های طبی می توان به فریم های بیس دار، خلبانی، ویفری، مستطیلی، گربه ای، دایره ای و بیضی شکل اشاره کرد.

نکته دیگری که باید در رابطه با این فریم ها گفته شود، جنس تشکیل دهنده آنهاست. این فریم های طبی به سه دسته تقسیم می شوند: فلزی، کائوچویی و ترکیبی. فریم های فلزی در مدل های آلومینیومی، تیتانیومی و غیره موجود هستند. فریم های کائوچویی نیز در مدل های پلاستیکی، استات و یوتلم عرضه می شوند. دسته سوم نیز فریم های ترکیبی کائوچویی-فلزی هستند.

اگر شما موسسه و یا شرکتی هستید که مدل های خاصی را بخواهید، می توانید از پیشنهادات ویژه فروشگاه onsun بهره مند شده و از یک مدل خاص به هر تعدادی که خواستید، با قیمت ویژه تهیه نمایید.

تمامی محصولات فروشگاه onsun بصورت مستقیم ارائه می شوند و هیچ گونه واسطه ای در روش عرضه این محصولات وجود ندارد که سبب کاهش قیمت نهایی می شود.

جهت بررسی تخصصی مدل ها، مشاهده و کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان فروشگاه در تماس باشید.

فروش عمده انواع عینک طبی
خرید عمده انواع عینک طبی

جهت تهیه ی انواع عینک طبی ورزشی به صورت تکی یا عمده با کارشناس فروش سایت آن سان در تماس باشید.
کارشناس فروش : مهندس محمدی
شماره تماس : ۰۹۱۳۸۶۹۲۵۶۰
ایمیل : iranoptic.ir@gmail.com
تلگرام : iranopticir@

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *