113 562x474 - خرید عمده انواع عینک طبی

خرید عمده انواع عینک طبی

خرید عمده انواع عینک های طبی مردانه و زنانه جدید و مد روز، در فروشگاه اینترنتی onsun، فروشگاه تخصصی عینک، با ارزان ترین قیمت ها و بصورت کاملا مستقیم میسر می باشد.

فروشگاه اینترنتی onsun، بصورت تخصصی در زمینه عرضه عینک های طبی و آفتابی فعالیت داشته و طیف بسیار گسترده ای از مدل ها را ارائه می کند.

عینک سازی ها، بینایی سنجی ها، اپتومتریست ها و تامین کنندگان عینک، می توانند فریم های طبی مد نظر خود را با مناسب ترین قیمت ها از طریق فروشگاه onsun با ارزان ترین قیمت ها تهیه نمایند.

فریم های طبی ارائه شده توسط فروشگاه onsun، کیفیت های مختلفی داشته و از مدل های بسیار متنوعی برخوردارند. این فریم های طبی در ۴ دسته کپی، های کپی، های کوالیتی و اورجینال دسته بندی می شوند.

نکته دیگری که باید به آن اشاره کنیم، جنس این فریم های طبی است. دسته اول فریم های فلزی هستند که از آلومینیوم، تیتانیوم و دیگر فلزات ساخته شده اند. دسته دوم فریم های کائوچویی اند که در سه نوع پلاستیکی، استات و یولتم موجود می باشند. از دیگر فریم ها نیز می توان به فریم های چوبی و فریم های ترکیبی کائوچو-فلزی اشاره کرد.

فریم های طبی موجود در فروشگاه onsun، از چندین نقطه مختلف وارد کشور شده و از تنوع بسیار بالایی برخوردارند. از مدل های موجود می توان به فریم های طبی بیس دار، خلبانی، گرد، مربعی، مستطیلی، بیضی و نیم فریم اشاره کرد.

قیمت این عینک های طبی با توجه به کیفیتی که دارند از نرخ پایین تا بالا دسته شده اند. تیم onsun همواره در تلاش بوده است با حذف واسطه ها و عرضه مستقیم عینک، قیمت نهایی محصولات خود را برای مشتریان کاهش دهد.

اگر شما نیز قصد تهیه عینک های طبی و آفتابی در تعداد عمده را دارید، می توانید از طریق پل های ارتباطی وبسایت با کارشناسان فروش فروشگاه تماس حاصل کرده و از تخفیف ها و روش تهیه محصولات مطلع شوید.

 

فروش عمده انواع فریم های طبی در ایران


جهت تهیه ی انواع عینک طبی ورزشی به صورت تکی یا عمده با کارشناس فروش سایت آن سان در تماس باشید.
کارشناس فروش : مهندس محمدی
شماره تماس : ۰۹۱۳۸۶۹۲۵۶۰
ایمیل : iranoptic.ir@gmail.com
تلگرام : iranopticir@

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *