124 562x474 - فروش عمده انواع عینک طبی

فروش عمده انواع عینک طبی

کسانی که قصد خرید انواع عینک های طبی مردانه، زنانه و بچگانه در تعداد عمده را دارند، می توانند از امتیازات ویژه فروش عمده فروشگاه onsun بهره مند شوند.

وبسایت فروش عمده عینک onsun، عرضه کننده انواع فریم های طبی در مدل ها و کیفیت های مختلف است. وبسایت onsun برای عرضه محصولات خود بصورت عمده، امتیازات ویژه ای را در نظر گرفته که خریداران عمده بتوانند عینک های مد نظر خود را با مناسب ترین قیمت ها تهیه نمایند.

عینک های طبی ارائه شده توسط وبسایت onsun، در کیفیت های مختلفی عرضه شده و بر اساس آنها نیز قیمت گذاری شده اند. فریم های طبی عرضه شده در ۴ دسته کپی، های کپی، های کوالیتی و اورجینال تقسیم بندی شده اند.

جنس این عینک های طبی نیز از تنوع بالایی برخوردار اند که اشاره می کنیم. فریم های طبی فلزی که در مدل های آلومینیومی، تیتانیومی و دیگر فلزات موجود هستند. فریم های کائوچویی نیز در مدل های پلاستیکی، استات و یوتلم عرضه می شوند. برخی دیگر نیز فریم های ترکیبی هستند که از فلز و کائوچو ساخته شده اند.

واردات فروشگاه onsun از نقاط مختلفی صورت گرفته و این عینک ها از تنوع بسیار بالایی برخوردار می باشند. این عینک های طبی در مدل های بیس دار، خلبانی، ویفری، گرد، مستطیلی، گربه ای و بیضی موجود هستند.

قیمت گذاری این عینک های طبی بر اساس کیفیت و مدلی که دارند می باشد که از قیمت های بسیار پایین تا عینک های اورجینال که قیمت بالاتری دارند، تقسیم بندی می شوند. فروشگاه onsun در تلاش است تا با حذف واسطه ها، محصولات خود را با قیمت بسیار مناسب و ارزانی به دست مشتری برساند.

موسسات دولتی و خصوصی، عینک سازی ها، بینایی سنجی ها و تامین کنندگان عینک، می توانند با استفاده از پیشنهادات ویژه فروش عمده وبسایت onsun، محصولات مورد نیاز خود را با قیمت های بسیار مناسب و در تنوع بالا تهیه نمایند.

به منظور کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از تخفیف های ویژه وبسایت onsun، می توانید از طریق پل های ارتباطی وبسایت، با کارشناسان فروش فروشگاه در تماس باشید.

خرید عمده انواع عینک از چین
فروش عمده انواع عینک آفتابی ارزان
خرید عمده انواع عینک آفتابی

جهت تهیه ی انواع عینک طبی ورزشی به صورت تکی یا عمده با کارشناس فروش سایت آن سان در تماس باشید.
کارشناس فروش : مهندس محمدی
شماره تماس : ۰۹۱۳۸۶۹۲۵۶۰
ایمیل : iranoptic.ir@gmail.com
تلگرام : iranopticir@

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *