185 562x474 - فروش عمده عینک در تهران

فروش عمده عینک در تهران

فروش عمده انواع عینک های طبی و آفتابی در تهران و با مناسب ترین قیمت انجام می پذیرد. این عینک ها با تنوع بسیار بالا و کیفیت های متفاوت با قیمت های مناسب عرضه می گردد.

تمامی عینک سازی ها، بینایی سنجی ها، موسسات دولتی و خصوصی و خریداران عمده عینک می توانند جهت تامین عینک های مد نظر خود، از امتیازات ویژه فروشگاه onsun بهره مند شوند.

فروشگاه onsun، بصورت تخصصی در زمینه عرضه عینک های طبی و آفتابی فعالیت داشته و با حذف واسطه و عرضه مستقیم، در تلاش است تا قیمت نهایی عینک ها را برای مشتری پایین بیاورد.

عینک های عرضه شده توسط فروشگاه onsun، از چندین ناحیه مختلف وارد می شوند و از تنوع بی نظیری برخوردارند و دست بسیار بازی برای خرید خواهید داشت. همچنین می توانید از یک مدل خاص طبی یا آفتابی، به هر تعدادی که خواستید سفارش دهید.

این عینک ها در کیفیت های مختلفی عرضه می شوند. این عینک ها در ۴ دسته کپی، های کپی، های کوالیتی و اورجینال تقسیم بندی شده اند. قیمت گذاری این عینک ها نیز با توجه به کیفیتشان بوده و رنج بندی مختلفی دارند.

فریم های طبی ارائه شده در وبسایت onsun نیز، طرح و مدل های متنوعی دارند. این فریم ها در مدل های بیس دار، خلبانی، ویفر، گرد، مستطیلی، بیضی و گربه ای شکل بوده و جنس آنها نیز فلزی، کائوچویی و ترکیبی می باشد.

روش عرضه محصولات فروشگاه onsun بصورت کاملا مستقیم است و هیچ نوع واسطه ای در این چرخه خرید و فروش وجود ندارد. شما می توانید عینک های طبی و آفتابی مد نظر خود را با قیمت های رقابتی و بسیار مناسب تهیه نمایید.

به منظور کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از پیشنهادات و تخفیف های ویژه نیز می توانید با کارشناسان فروش فروشگاه در تماس باشید.

خرید عمده انواع عینک از دبی

فروش عمده انواع عینک آفتابی ارزان


جهت تهیه ی انواع عینک طبی ورزشی به صورت تکی یا عمده با کارشناس فروش سایت آن سان در تماس باشید.
کارشناس فروش : مهندس محمدی
شماره تماس : ۰۹۱۳۸۶۹۲۵۶۰
ایمیل : iranoptic.ir@gmail.com
تلگرام : iranopticir@

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *