194 562x474 - خرید عمده انواع عینک از دبی

خرید عمده انواع عینک از دبی

خرید عمده انواع عینک های طبی و آفتابی مردانه و زنانه وارد شده از دبی، در فروشگاه عینک onsun، با ارزان ترین قیمت ها، بصورت مستقیم و در تنوع بالا میسر می باشد.

وبسایت تخصصی onsun، در زمینه عرضه عمده و تکی عینک های طبی و آفتابی فعالیت داشته و از سابقه زیادی در این عرصه برخوردار است. موسسات دولتی و خصوصی، عینک سازی ها و بینایی سنجی های بسیاری در سراسر کشور از مشتری های فروشگاه onsun به حساب می آیند.

عینک های آفتابی و طبی وارد شده از دبی که توسط فروشگاه onsun صورت گرفته، طرح و مدل های بسیار متنوعی داشته و کیفیت های مختلفی دارند.

این عینک های آفتابی و طبی، در ۴ دسته کیفیتی قرار دارند که بر همین اساس نیز قیمت گذاری شده اند. دو دسته اول عینک های کپی و های کپی هستند که قیمتشان از بسیار پایین تا متوسط هستند. دسته دیگر که قیمت آنها به مراتب بالاتر نیز است، عینک های های کوالیتی می باشند. دسته آخر نیز عینک های مارک یا اورجینال هستند که قیمت بالایی دارند و کیفیت آنها نیز بی نظیر است.

خریداران عمده عینک می توانند با توجه به بودجه خود، عینک های آفتابی و طبی مد نظر خود را با مناسب ترین قیمت های رقابتی و در تعداد بالا تهیه نمایند.

فریم های طبی عرضه شده توسط فروشگاه onsun نیز، طرح و مدل های بسیار متنوعی داشته و از جنس های مختلفی ساخته شده اند. این فریم ها در دو دسته فلزی و کائوچویی قرار دارند که از جمله آنها می توان به فریم های آلومینیومی، تیتانیومی، پلاستیکی و فریم های استات اشاره کرد.

ذکر این نکته نیز ضروری است که شما می توانید از یک مدل خاص به هر تعدادی که خواستید خریداری نمایید و هیچ گونه نگرانی از این بابت نداشته باشید!

تلاش تیم فروشگاه onsun در این است که با حذف واسطه ها و دلالان، عینک های خود را با مناسب ترین قیمت ها به دست مشتری برساند.

شما می توانید از طریق پل های ارتباطی وبسایت، با کارشناسان فروش فروشگاه در تماس بوده و از تخفیف ها و پیشنهادات ویژه فروش عمده اطلاع یابید.

فروش عمده انواع عینک شنا

خرید عمده انواع عینک از چین


جهت تهیه ی انواع عینک طبی ورزشی به صورت تکی یا عمده با کارشناس فروش سایت آن سان در تماس باشید.
کارشناس فروش : مهندس محمدی
شماره تماس : ۰۹۱۳۸۶۹۲۵۶۰
ایمیل : iranoptic.ir@gmail.com
تلگرام : iranopticir@

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *