203 562x474 - فروش عمده انواع عینک دودی

فروش عمده انواع عینک دودی

فروش عمده انواع عینک های دودی مردانه و زنانه، بصورت کاملا مستقیم و با ارزان ترین قیمت ها در فروشگاه اینترنتی onsun انجام می شود.

onsun، یک فروشگاه اینترنتی است که بصورت تخصصی در زمینه عرضه عمده عینک های دودی و طبی فعالیت داشته و امکانات ویژه ای را برای خریداران عمده فراهم کرده است که در ادامه به آنها اشاره می کنیم.

محصولات ما از چندین منطقه مختلف وارد می شوند و همین امر موجب تنوع بسیار بالای آنها شده است. عینک های فروشگاه onsun بصورت ماهانه وارد می شوند و قابلیت تامین انواع مدل های مختلف را برای خریداران داریم.

عینک های دودی و طبی ما در چندین کیفیت مختلف عرضه می شوند تا مشتری با توجه به بودجه خود بتواند خرید مناسبی داشته باشد. این عینک ها در چهار دسته کیفی کپی(Copy) ، های کپی (High Copy)، های کوالیتی (High Quality) و  اورجینال(Orginal) ارائه می شوند. البته باید این نکته را ذکر کنیم که همه این عینک ها تست شده بوده و حاوی استاندارد UV400 هستند.

قیمت گذاری این عینک های طبی و دودی نیز با توجه به کیفیت آنها بوده و از قیمت های بسیار ارزان تا عینک های اورجینال که به مراتب قیمت بالاتری دارند، ارزش گذاری شده اند.

نکته دیگری که باید به آن اشاره کنیم، تعداد این عینک هاست. با توجه به اینکه یکی از مشتریان همیشگی فروشگاه onsun، شرکت ها و موسسات دولتی و خصوصی هستند، اکثر مدل های موجود ما، در تیراژ بالا وارد می شوند و برای تامین یک مدل خاص در تعداد بالا مشکلی نخواهید داشت.

سیاست فروشگاه onsun این است که محصولات مد نظر مشتریان خود را بصورت کاملا مستقیم تامین نماید. بنابراین شما می توانید عینک های مد نظر خود را با مناسب ترین قیمت ها از فروشگاه onsun، بدون وجود هیچ واسطه ای و بصورت مستقیم تهیه نمایید.

امیدواریم که توانسته باشیم تمامی اطلاعات مورد نیاز شما را ارائه کرده باشیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر نیز می توانید با کارشناسان فروش ما از طریق پل های ارتباطی فروشگاه در ارتباط باشید.

190 300x254 - فروش عمده انواع عینک دودی

 

فروش عمده انواع فریم های طبی در ایران

فروش عمده انواع عینک های آفتابی در ایران

چطور یک عینک آفتابی استاندارد بخریم؟


جهت تهیه ی انواع عینک طبی ورزشی به صورت تکی یا عمده با کارشناس فروش سایت آن سان در تماس باشید.
کارشناس فروش : مهندس محمدی
شماره تماس : ۰۹۱۳۸۶۹۲۵۶۰
ایمیل :  iranoptic.ir@gmail.com
تلگرام : iranopticir@

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *