176 562x474 - فروش عمده انواع عینک اصل

فروش عمده انواع عینک اصل

فروش عمده انواع عینک های طبی و آفتابی اصل و مارک، در وبسایت فروش عمده onsun، بصورت کاملا مستقیم، بی واسطه و با قیمت های مناسبی انجام می شود.

فروشگاه onsun سابقه زیادی در عرضه عینک های طبی و آفتابی داشته و انواع مدل های طبی و آفتابی اصل را بصورت عمده و جزیی و با مناسب ترین قیمت ها به فروش می رساند.

فروشگاه onsun امتیازات و پیشنهادات ویژه ای را برای خریداران عمده در نظر گرفته تا با اطمینان خاطر و با هزینه کمتری نسبت به بازار بتوانند عینک های مورد نیاز خود را تامین کنند.

واردات فروشگاه onsun از چندین نقطه مختلف صورت می گیرد و هیچ گونه واسطه ای در این چرخه وجود نداشته و تمامی محصولات بصورت مستقیم ارائه می شوند که موجب کاهش قیمت نهایی محصولات برای خریدار می شود.

واردات ما بصورت ماهانه انجام می گیرد و انواع مدل های روز و جدید در تعداد بالا ارائه شده و این محصولات از تنوع بی نظیری برخوردارند و با دست بازی می توانید مدل های مد نظر خود را انتخاب نمایید.

نکته دیگری که باید به آن اشاره کرد، ارائه کردن یک مدل خاص در تعداد بالاست. همواره ممکن است شرکت یا موسسه ای تمایل داشته باشد از یک مدل به تعداد بالا تهیه کند که این امر از طریق فروشگاه onsun میسر می باشد.

جهت مشاهده انواع مدل ها، مطلع شدن از تخفیف های ویژه فرشگاه و کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با خرید عمده، می توانید از طریق پل های ارتباطی وبسایت، با کارشناسان فروش فروشگاه در ارتباط باشید.

فروش عمده انواع عینک های طبی و آفتابی
فروش عمده انواع فریم های طبی در ایران

جهت تهیه ی انواع عینک طبی ورزشی به صورت تکی یا عمده با کارشناس فروش سایت آن سان در تماس باشید.
کارشناس فروش : مهندس محمدی
شماره تماس : ۰۹۱۳۸۶۹۲۵۶۰
ایمیل : iranoptic.ir@gmail.com
تلگرام : iranopticir@

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *