159 1 833x474 - خرید عمده انواع عینک از چین

خرید عمده انواع عینک از چین

خرید عمده انواع عینک های آفتابی و فریم های طبی وارد شده از چین، از طریق فروشگاه اینترنتی onsun، با ارزان ترین قیمت ها و بدون واسطه میسر می باشد.

موسسات دولتی و خصوصی، عینک سازی ها، بینایی سنجی ها و تمامی کسانی که قصد خرید عینک در تعداد عمده را دارند، می توانند از امتیازات و پیشنهاد های ویژه فروشگاه onsun بهره مند شوند. فروشگاه onsun، بصورت تخصصی در زمینه عرضه عمده عینک های طبی و آفتابی فعالیت داشته و طیف متنوعی از مدل ها را بصورت کاملا مستقیم و بی واسطه به فروش می رساند.

sticker4 300x100 - خرید عمده انواع عینک از چین

سعی ما در این است که طیف گسترده و متنوعی از انواع عینک ها را با مناسب ترین قیمت به دست مشتری برسانیم. از جمله این محصولات می توان به عینک های آفتابی، فریم های طبی، عینک های اسپرت، عینک های طبی اسپرت، عینک های طبی آفتابی، عینک های مخصوص کامپیوتر و تلفن همراه، و انواع عدسی ها اشاره کرد.sticker1 300x100 - خرید عمده انواع عینک از چین

محصولات فروشگاه onsun در کیفیت های مختلفی ارائه شده و قیمت های متفاوتی نیز دارند. این عینک ها در چهار دسته کپی (Copy)، های کپی (High Copy)، های کوالیتی (High Quality) و اورجینال (Original) قرار دارند و بالطبع قیمت آنها نیز بر اساس کیفیتشان متغیر است.

sticker5 300x100 - خرید عمده انواع عینک از چین

فریم های طبی عرضه شده توسط فروشگاه onsun نیز طرح و مدل های متنوعی داشته و از جنس های مختلفی ساخته شده اند. این فریم ها از فلز، آلومینیوم، تیتانیوم، کائوچو، پلاستیک، استات و یوتلم ساخته شده اند. از جمله مدل های این فریم ها نیز می توان به مدل های بیس دار، خلبانی، ویفری، گرد، مستطیلی، گربه ای و بیضی شکل اشاره کرد.Sticker3 300x100 - خرید عمده انواع عینک از چین

از مشکلات همیشگی تامین کنندگان عینک این است که به دنبال یک مدل خاص در تعداد بالا هستند. از آنجا که واردات فروشگاه onsun از نقاط مختلف و بصورت ماهانه انجام می گیرد، مدل های مختلف در تعداد زیاد عرضه شده و شما می توانید از یک مدل خاص، به هر تعداد که خواستید، تهیه کنید.

sticker2 300x100 - خرید عمده انواع عینک از چین

روش ارائه محصولات فروشگاه onsun بصورت کاملا مستقیم بوده و هیچ گونه واسطه ای در چرخه عرضه محصولات وجود ندارد که سبب کاهش قیمت نهایی برای مشتری می شود. فروشگاه onsun، همانطور که در بالا اشاره شد، مزایا و امتیازات ویژه ای را برای خریداران عمده در نظر گرفته است تا شما بتوانید محصولات مورد نیاز خود را با مناسب ترین قیمت ها تهیه نمایید.

در صورت تمایل به خرید عمده و کسب اطلاعات بیشتر می توانید از طریق پل های ارتباطی وبسایت، با کارشناسان فروش فروشگاه در تماس باشید.

فروش عمده انواع عینک آفتابی ارزان
خرید عمده انواع عینک آفتابی

جهت تهیه ی انواع عینک طبی ورزشی به صورت تکی یا عمده با کارشناس فروش سایت آن سان در تماس باشید.
کارشناس فروش : مهندس محمدی
شماره تماس : ۰۹۱۳۸۶۹۲۵۶۰
ایمیل : iranoptic.ir@gmail.com
تلگرام : iranopticir@

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *