20 562x474 - عمده فروشی انواع عینک مشهد

عمده فروشی انواع عینک مشهد

عمده فروشی انواع عینک های طبی و آفتابی مردانه، زنانه و بچگانه، با قیمت های بسیار مناسب در مشهد انجام می شود. وبسایت فروش عمده عینک onsun عرضه شده کننده انواع مدل ها می باشد.

عمده فروشی عینک ها در مشهد

فروشگاه onsun یکی از مراکز پخش اینترنتی عینک می باشد که جدیدترین و متنوع ترین عینک های طبی و آفتابی را بصورت عمده و جزیی و با قیمت های مناسب به فروش می رساند.

محصولات ارائه شده در وبسایت فروش عمده onsun از طرح و مدل های بسیار متنوعی برخوردار بوده و دارای کیفیت های ساخت مختلفی هستند.

عینک های عرضه شده در وبسایت در کیفیت کپی، های کپی، های کوالیتی و اورجینال موجود بوده و همگی دارای استاندارد های پزشکی می باشند.

فریم های طبی عرضه شده نیز از فلز، کائوچو و ترکیب این دو ساخته شده اند و مدل های متنوعی از جمله مدل های خلبانی، پروانه ای، مستطیلی، دایره ای و غیره دارند.

از آنجا که واردات فروشگاه از چندین نقطه مختلف صورت می گیرد، مدل های روز و جدید در تنوع بسیار بالایی عرضه می شوند. همچنین می توانید از یک مدل خاص در تعداد بالا تهیه نمایید.

جهت مشاهده مدل ها، بررسی تخصصی و اطلاع از پیشنهادات ویژه فروش عمده فروشگاه، می توانید از طریق پل های ارتباطی وبسایت با کارشناسان فروش ما تماس حاصل نمایید.

عمده فروشی انواع عینک طبی

عمده فروشی انواع عینک در شیراز


جهت تهیه ی انواع عینک طبی ورزشی به صورت تکی یا عمده با کارشناس فروش سایت آن سان در تماس باشید.
کارشناس فروش : مهندس محمدی
شماره تماس : ۰۹۱۳۸۶۹۲۵۶۰
ایمیل : iranoptic.ir@gmail.com
تلگرام : iranopticir@

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *